Boekhoudprogramma voor mkb-ondernemers
Boekhoudprogramma voor mkb-ondernemers
Efficiënt online boekhouden voor een vaste lage prijs
Boekhouden zonder kennis te hebben van boekhouden. Dat is Minox in één zin. Met onze boekhoudprogramma voor mkb-ondernemers verwerk je eenvoudig bonnen en facturen in je administratie. Uitgaande facturen verstuur je rechtsreeks vanuit je administratie naar de klant, inclusief een directe betaallink.
En dat is nog niet alles. Met onze ondernemerssapp Bizcuit kun je direct vanuit je administratie facturen scannen, verwerken én betalen, zonder tussenkomst van internetbankieren. Zo is je administratie altijd up-to-date.
Elk bedrijf is anders en elke ondernemer heeft zijn eigen voorkeuren. Minox is daarom volledig aanpasbaar naar jouw wensen. Met de standaard ingebouwde softwarekoppelingen hebben wij voor elk proces de juiste oplossing.
Ben je benieuwd welke Minox oplossing bij jou past? Maak dan gebruik van onze gratis keuzehulp!
Welk pakket heb ik nodig?
Tijd besparen met online boekhouden voor mkb-ondernemers
Wij geloven in boekhoudprogramma’s waar je blij van wordt.
Software die je helpt om tijd te besparen waardoor je cijfers actueel zijn. Minox bevat daarom allerlei slimme functionaliteiten die jou helpen om efficiënter te ondernemen.
Ons streven is om samen jouw boekhouding 100% te automatiseren. Zo houd je meer tijd over om te doen waar jíj blij van wordt: blijven groeien met je onderneming.
De 10 voordelen van Minox voor het Ondernemers.
Snelle betalingen door slimme betaallink
Uitgebreide webshop- en softwarekoppelingen
Bonnen eenvoudig verwerken met Scan & Herken
Direct betalen vanuit de boekhouding
Volledig cloud gebaseerd, dus overal en altijd beschikbaar
Koppeling met HR pakket. HoorayHR
Koppeling met jouw salarisadministratie Loket.nl of NMBRS
Realtime inzicht met dashboards en rapportages
Vaste lage prijs
Ondernemers APP
Facturen en offertes
Dat je klanten offertes en facturen ontvangen is vanzelfsprekend. Offertes en facturen maak je in Minox daarom snel en eenvoudig en zijn direct vanuit de boekhouding te versturen.
Klanten kunnen facturen direct betalen via Ideal of creditcard via de slimme betaallink. Onderzoek wijst uit dat facturen hiermee tot wel drie keer sneller betaald worden.
Digitaal werken met Bizcuit
Als ondernemer is boekhouden het laatste waar je mee bezig wilt zijn.
En als het dan toch moet, dan wil je liefst zo veel mogelijk overzicht en zo min mogelijk applicaties.
In de gekoppelde ondernemersapp Bizcuit zijn alle functionaliteiten die jij als ondernemer nodig hebt direct toegankelijk: scannen, betalen, overzicht en factureren.
Betalen vanuit je boekhouding
Om te zorgen dat je administratie nog sneller op orde is, is ondernemersapp Bizcuit voorzien van échte bankenkoppelingen.
Krijg je een factuur binnen? Dan betaal je het openstaande bedrag direct vanuit de app – zonder tussenkomst van internetbankieren.
Dankzij de bankenkoppeling worden betalingen automatisch tegen de juiste facturen afgeboekt en heb jij altijd je administratie op orde.
Boekhouden kan niet zonder ondernemersapp
Met Bizcuit kunnen jij of je medewerkers inkomende facturen en bonnetjes eenvoudig scannen, waarna deze automatisch in je administratie worden verwerkt.
Bovendien worden alle banktransacties automatisch gekoppeld aan inkomende en uitgaande documenten. Zo is je accountant altijd up-to-date en voldoe je direct aan de bewaarplicht.
Makkelijker kunnen we het niet maken.
Betaalrun
Betaling staat klaar!
Controleren
Goedkeuren
Betaald
Betaalrun
Betaling staat klaar!
Scannen
Goedkeuren
Document
Features voor de mkb'er
Als Mkb’er heb je niet genoeg aan de beperkte mogelijkheden van boekhoudsoftware voor starters.
Toch wil je wel gebruikmaken van persoonlijke support en inspraak hebben op de verdere ontwikkeling van de software.
Dankzij meer dan 35 jaar ervaring sluit Minox precies aan op jouw wensen. Met Minox beschik je bijvoorbeeld standaard over de volgende mogelijkheden: