Menu

Factuursimpel

Terug
beeldmerk factuur simpel

“Facturen van Factuursimpel stuur je eenvoudig naar je administratie in Minox”

Hoe werkt het?

Minox biedt voor Factuursimpel gebruikers een makkelijke manier om deze facturen in de administratie te verwerken.

In een 5 eenvoudige stappen zorg je dat jouw verkoopfacturen in Minox staan:

  1. Activeer Scan & Herken in je Minox applicatie
  2. Koppel je eigen unieke emailadres aan Scan & Herken verkoopfacturen
  3. In Factuursimpel stel je vervolgens in dat de verkoopfacturen elektronisch worden verstuurd, met Pdf en UBL bestand.
  4. Zet in de BCC het minoxscan.nl email adres en verstuur je factuur naar je klant
  5. De verkoopfactuur staat vervolgens klaar in Minox om te verwerken

Het elektronisch versturen van je Factuursimpel facturen Pdf met een UBL bijlage is kosteloos.

FactuurSimpel

Met Factuur Simpel kun je professionele facturen maken met je eigen logo en op je eigen briefpapier. Op deze manier laat je een professionele indruk achter bij jouw klant.

Daarnaast hoef je je geen zorgen te maken over de regelgeving van de belastingdienst. Met Factuur Simpel weet je zeker dat al je facturen voldoen aan de eisen van de belastingdienst en dat je de btw van je facturen en je kosten inzichtelijk hebt. Ook worden je facturen veilig bewaard.

Met Factuur Simpel kun je overal vandaan werken op al je mobiele apparaten. Of je nu bij je klant bent, in de trein zit of thuis op de bank zit, je kunt altijd en overal facturen en offertes maken en versturen.

 

 

Kijk hier welke koppelingen wij nog meer voor je beschikbaar hebben.