Flexibele documentherkenning

Nauwkeurige verwerking voor maximale betrouwbaarheid.

Realtime herkenning

Bij Minox heb je de keuze tussen realtime herkenning en premium herkenning. Realtime herkenning biedt een volledig geautomatiseerd proces zonder menselijke tussenkomst.

Premium herkenning

Bij Premium herkenning worden de facturen echter handmatig gecontroleerd, waardoor ze 100% volledig zijn en bijna 100% juist. Dit geeft jou de zekerheid dat je administratie altijd klopt, zelfs bij complexe documenten. Met Premium documentherkenning ben je verzekerd van een bijna foutloze administratie. Alle inkoopfacturen worden met zorg gecontroleerd, zodat je altijd kunt vertrouwen op de nauwkeurigheid en volledigheid van je gegevens. Dit bespaart je tijd en voorkomt de noodzaak voor handmatige correcties, waardoor je administratie betrouwbaar en up-to-date blijft.

Inbegrepen in abonnement

In ieder ondernemersabonnement zitten bij Minox standaard een groot aantal documentherkenningen inbegrepen per afgenomen ondernemersapp. Accountants krijgen gratis credits bij het aanschaffen van administraties. Uiteraard kun je dit eenvoudig en voordelig uitbreiden naar de hoeveel facturen die jij wilt herkennen.

Meer weten?

Bekijk onze andere functies

Minox heeft nog veel meer te bieden. Bekijk de andere functies.