“Facturen van Moneybird stuur je eenvoudig naar je administratie in Minox”

Hoe werkt het?

Minox biedt voor Moneybird gebruikers een makkelijke manier om deze facturen in de administratie te verwerken.

In een 5 eenvoudige stappen zorg je dat jouw verkoopfacturen in Minox staan:

  1. Activeer Scan & Herken in je Minox applicatie
  2. Koppel je eigen unieke emailadres aan Scan & Herken verkoopfacturen
  3. In Moneybird stel je vervolgens in dat de verkoopfacturen elektronisch worden verstuurd, met Pdf en UBL bestand.
  4. Zet in de BCC het minoxscan.nl email adres en verstuur je factuur naar je klant
  5. De verkoopfactuur staat vervolgens klaar in Minox om te verwerken

Het elektronisch versturen van je Moneybird facturen Pdf met een UBL bijlage is kosteloos.

Kijk hier welke koppelingen wij nog meer voor je beschikbaar hebben.

Meer weten?

Bekijk onze andere koppelingen

Minox heeft nog veel meer te bieden. Bekijk de andere koppelingen.