“Meer gedaan. Minder gedoe. Teamleader biedt online CRM & sales software voor jouw MKB-bedrijf”
Wat biedt Teamleader?
Teamleader helpt het MKB om slimmer te werken. De cloud software is een CRM, projectmanagement en factuursysteem in één. Met de software stroomlijn je het hele proces van offerte tot betaalde factuur. Het CRM is het hart van de software, voor makkelijk beheer van relaties en een perfecte klant-opvolging, van de eerste meeting tot ver na de verkoop.
Teamleader vereenvoudigt jouw werk. Je zet een offerte in een handomdraai om in een factuur, en verstuurt en beheert je facturen efficiënt. De koppeling tussen Teamleader en Minox zet automatisch facturen uit Teamleader naar Minox door, zodat je de opvolging en het beheer van facturen soepel en geautomatiseerd kunt oppakken. De betalingen die vervolgens verwerkt worden in Minox worden automatisch weer verwerkt in Teamleader.
Over Teamleader
Teamleader helpt MKB-ondernemers te focussen op wat het belangrijkste voor ze is: ondernemen. Inmiddels is het bedrijf actief in in meerdere landen in Europa en bedienen ze al meer dan 12.000 klanten. De ambitie van Teamleader: MKB in heel Europa helpen om bedrijfsprocessen te verbeteren.
Hoe werkt de Teamleader koppeling?
Via Teamleader kan je je Minox administratie direct koppelen. Hierdoor is de administratie altijd bij!
- Verkoopfacturen vanuit Teamleader worden automatisch geboekt in Minox om tijd en geld te besparen.
- Zodra je bank is verwerkt in Minox en er een betaling is binnengekomen wordt de openstaande postenlijst in Teamleader bijgewerkt zodat er geen automatische herinneringen meer hoeven te worden verstuurd.
Teamleader koppelen aan Minox Online?
Klik hier om de koppeling aan te vragen bij Teamleader. De proefperiode bedraagt 30 dagen, daarna brengt Teamleader voor de koppeling 18 euro per administratie per maand (of 15 euro per maand bij een jaarlicentie) in rekening.
De koppeling tussen Teamleader en Minox is vanaf nu actief!
Kijk hier welke koppelingen wij nog meer voor je beschikbaar hebben.