A3 up to date
Met de Minox Ondernemersapp vond kantoor A3 de laagdrempelige tool om hun klanten 100% digitaal samen te werken.
Minox Online introduceert de volledig nieuwe module Debiteurenbeheer. Deze module biedt gebruikers een totaaloverzicht van openstaande verkoopfacturen en stelt betalingsherinneringen automatisch op. Daarnaast kun je het opvolgtraject per klant aanpassen, en wordt het volledige proces overzichtelijk vastgelegd. Ondernemers besparen tijd, krijgen sneller hun facturen betaald en ervaren hoe een eerder moeizaam proces moeiteloos wordt gemaakt.
De afgelopen maanden hebben we intensief samengewerkt met een gebruikersgroep om deze oplossing perfect te laten aansluiten op de uitdagingen van ondernemers.
"Wij waren al enige tijd op zoek naar de juiste oplossing om ons debiteurenbeheer efficiënter in te richten. We wilden beter inzicht en tijdsbesparing tegen verantwoorde kosten. Minox Debiteurenbeheer is daarom precies wat we zochten. We willen nooit meer zonder!"
Kirsty van der Himst, Administratieve duizendpoot bij CG Research
Veel ondernemers vinden het opvolgen van openstaande posten een tijdrovende taak. Het beheren van betaalafspraken, het opstellen van professionele aanmaningen en het behouden van overzicht zijn daarbij essentieel. Dankzij Minox Debiteurenbeheer beschik je niet alleen over de juiste informatie, maar ook over krachtige tools die een administratieve last wegnemen.
"Zo kan de ondernemer zich focussen op zijn bedrijf."
Hessel Kuik, CEO van Minox