Accountant Ondernemer

Professionaliseer je orderproces met Minox

13-12-2021
Professionaliseer je orderproces met Minox

Order management met Minox

Een gestroomlijnd bestelproces verkleint foutmarges, bespaart tijd en zorgt onder aan de streep voor kostenbesparingen. Met de nieuwe ordermanagementmodule van Minox is het opstellen en verwerken van orders – van bestelling tot uiteindelijke levering – eenvoudiger dan ooit. Automatiseer je orderverwerkingsprocessen met deze verbeterde module in Minox Online!

Minox heeft de ordermanagementmodule sterk verbeterd, zodat je het orderproces van offerte tot factuur nog efficiënter kunt beheren. Nieuwe functionaliteiten zorgen voor beter inzicht in de hele orderketen.

"Snelle en nauwkeurige orderverwerking is cruciaal voor het succes van een ondernemer, of je nu een productiebedrijf runt of actief bent in de snelle wereld van e-commerce en omnichannel retail. Klanten stellen hoge eisen en hebben veel keuze, dus een naadloze koopervaring is een must," zegt Hessel Kuik, CEO van Minox.

Volledig geïntegreerd met je administratie

Het orderproces is direct gekoppeld aan je Minox Online-boekhoudomgeving, waardoor de financiële consequenties van de orderverwerking direct inzichtelijk zijn. Een vernieuwd en intuïtief dashboard biedt volledig inzicht in de orderstatus. Daarnaast is er een handige rapportagetool die je krachtige informatie geeft voor betere beslissingen.

Voor internationaal handelende ondernemingen is een nieuwe btw-feature toegevoegd. Deze maakt het eenvoudig om de EU-regels voor afstandsverkopen toe te passen op basis van regels.