“Minox: een fijn en eenvoudig pakket om mee te werken.”
De toegevoegde waarde van Minox voor Adrisk VOF: Minox aakt het maken van jaarrekeningen een stuk eenvoudiger.
Hoe ervaar je het contact met en communicatie door Minox? Het fijne aan Minox is dat zij veel en nuttige informatie delen via allerlei kanalen. De supportdesk is goed bereikbaar. Daarnaast organiseren zij altijd leuke en leerzame klantendagen.
De markt voor accountants en boekhouders is volop in beweging. In welke mate helpt Minox je met de veranderende situatie?: Door de vernieuwingen op Scan & Herken en het dashboard overzicht kunnen we nu nog beter vooraf advies geven en niet meer een jaar later bij het maken van de jaarrrekening.
Over Adrisk VOF: Korte lijnen, persoonlijk contact, snelle actie en niet voor elke vraag een factuur: daar staat ons administratiekantoor in Den Bosch voor. Onze 9 medewerkers willen graag je financiële en administratieve ‘zorgen’ uit handen nemen en bieden veel service.
Doordat alle ordners de deur uit zijn is er meer tijd voor persoonlijk contact. Doordat we samenwerken met onze klanten in Minox Online als 100% cloudproduct, kunnen wij ons als kantoor richten op het hier en nu van onze klanten en hen niet meer achteraf laten weten hoe het bedrijf ervoor staat.
Contact: Adrisk VOF