Samenwerken voor succes
Kantoor en ondernemer hand in hand
Van boekhouder naar financiële partner
Als kantoor wil je meer zijn dan alleen een dienstverlener die de administratie verzorgt. Je wilt een echte partner zijn in het succes van jouw ondernemers. Met Minox neem je repetitieve taken uit handen door automatisering, waardoor jouw team meer tijd heeft voor het leveren van proactieve ondersteuning en het inspelen op belangrijke uitzonderingen. Zo kun je waarde toevoegen waar het voor de ondernemer echt telt.
Efficiënt samenwerken met ondernemers
In plaats van zwaar klinkend “advies,” kan een periodiek belmoment vaak al voldoende zijn om waardevolle inzichten te delen en op de actuele behoeften van de ondernemer in te spelen. Minox maakt deze samenwerking makkelijker. Met onze ondernemersapp kunnen klanten eenvoudig documenten aanleveren, hun bank koppelen en inzicht krijgen in openstaande posten. Hierdoor kunnen ondernemers direct actie ondernemen, zoals het snel voldoen van betaalvoorstellen.
Toegang tot meer functies voor ondernemers met eigen behoeften
Ondernemers die behoefte hebben aan extra functionaliteiten, kunnen met Minox hun eigen administratie optimaliseren door een abonnement af te sluiten dat is gekoppeld aan jouw kantoor. Zo werken jullie samen in de boekhouding en btw-aangifte, terwijl de ondernemer toegang krijgt tot handige tools zoals offertemodules, facturatie, orderverwerking, abonnementsbeheer, automatische incasso, direct digitaal betalen, debiteurenbeheer en maatwerk rapportages. Dit geeft jouw klant de tools om efficiënter te werken en tegelijkertijd profiteren ze van jouw expertise.
Koppelingen met branchepakketten voor maatwerkoplossingen
Heeft een ondernemer specifieke wensen waarin Minox niet kan voorzien? Geen probleem. Minox koppelt met een breed scala aan toonaangevende branchepakketten, zodat er altijd een oplossing is die aansluit bij de behoeften van jouw klanten. Of het nu gaat om sector-specifieke software of gespecialiseerde tools, Minox zorgt ervoor dat alles naadloos samenwerkt.
Geavanceerde functies voor extra dienstverlening
Met Minox heb je als kantoor de mogelijkheid om geavanceerde functies in te zetten die je klanten beter faciliteren. Dit biedt jou als kantoor de kans om nieuwe, interessante diensten aan te bieden. Denk aan extra dienstverlening zoals debiteurenbeheer, betaalinitiatie en facturatie. Zo kun je jouw klanten verder ontzorgen en extra waarde toevoegen aan je bestaande aanbod.
Meer weten over Minox?
Bekijk onze product tour voor accountants
Ontdek hoe Minox jouw werk lichter maakt en je klanten meer waarde biedt.
Wil je meer weten over hoe Minox kantoren en ondernemers laat samenwerken?
Ontdek hoe jouw kantoor optimaal kan samenwerken met ondernemers door repetitieve taken te automatiseren en klanten extra waarde te bieden. Neem contact met ons op voor een vrijblijvende demonstratie van Minox, en begin samen fluitend aan de volgende stap in je dienstverlening.