Optimaal samenwerken met je klant
In de wereld van boekhoudsoftware valt er tegenwoordig veel te kiezen. Wat maakt een softwarepakket geschikt voor administratie- en accountantskantoren en welk pakket is daarnaast geschikt voor optimale maatwerk samenwerking met je klanten?
Digitalisering
Digitalisering is steeds meer de standaard vandaag de dag. Je wilt dat je klant eenvoudig zijn inkoop- en verkoopfacturen en bankmutaties op orde heeft in het programma waarin jij ook je administraties efficiënt kunt verwerken. Zo kun je de btw-golf aan het einde van het kwartaal voor zijn. Hierbij is gemak en snelheid essentieel en bepaal je samen met je klanten hoe je samen wilt werken in de cloud. Door gebruik te maken van Minox werken jij en je klant in dezelfde administratie-omgeving zonder dat dit extra moeite kost voor de klant. De afgelopen jaren heeft Minox bijvoorbeeld geïnvesteerd in 100% volledige en bijna 100% juiste factuurherkenning middels Scan & Herken. De combinatie met echte bankkoppelingen zorgt ervoor dat je alles digitaal op orde hebt. In combinatie met een bunq bankrekening gebeurt dit zelfs geheel realtime. Sinds begin 2017 kunnen Minox gebruikers gratis gebruik maken van de Bizcuit (‘biz kit’) app: facturen scannen en direct betalen (Scan & Pay), Scan & Herken, en banksaldo en -transacties inzien van verschillende banken. Documenten zijn gekoppeld en zo makkelijk terug te vinden. Alle facturen en banktransacties komen zo automatisch in Minox.
Eenvoudig en schaalbaar
Cloud boekhoudsoftware zonder onnodige muisklikken zorgt ervoor dat je als kantoor snel je administraties verwerkt. Daarom zorgen wij voor optimale toetsenbordondersteuning. Ook zorgen wij voor een soepele jaarovergang: met een simpele stap heb je een nieuw boekjaar beschikbaar waarbij je nog wijzigingen kunt doorvoeren in oude boekjaren. De gegevens worden daarna overgenomen naar het huidige boekjaar. Daarnaast wil je dat een cloud oplossing makkelijk met jou of je klant meegroeit. Groeit je klant in de loop van de tijd door naar een grotere onderneming met meer wensen dan groeit Minox makkelijk met hem mee, zowel op boekhoudsoftware- als ERP-gebied. Zo zien we nu vaak dat ERP vaak complex en inflexibel is terwijl dit met Minox ERP eenvoudiger en efficiënter kan. En het belangrijkste: Minox ERP is software die zich aanpast aan de organisatie in plaats van andersom.
Persoonlijk contact
In het digitale tijdperk blijft persoonlijk contact bij vragen prettiger dan een support portal. Wij hebben een ouderwets goed bereikbare, deskundige en persoonlijke klantenservice. Ons streven om administratie eenvoudig te maken vind je terug in ons transparante en eerlijke prijsmodel zonder verrassingen achteraf.
Minox zorgt voor een ongekend efficiënte manier van verwerken. Dit maakt Minox de nummer 1 keuze voor vooruitstrevende accountants- en administratiekantoren en mkb-bedrijven!
Wil je meer weten over de mogelijkheden van Minox? Stuur dan een berichtje met je contactgegevens naar verkoop@minox.nl