Menu

Weten welk pakket het beste bij je past?

GRATIS KEUZEHULP

Boekhoudsoftware voor accountants

Boekhoudsoftware voor accountants

Efficiënt administraties verwerken voor een vaste lage prijs

Accountancy verandert. Het werk van een accountant bestaat niet meer uit simpelweg bonnen invoeren en betalingen boeken: ondernemers willen pro-actief advies over kansen en deze zo goed mogelijk benutten. Aan jou als accountant de taak om samen met je klanten deze verandering vorm te geven.

 

“30% tijdbesparing per administratie”

 

In deze manier van werken is goede boekhoudsoftware van onschatbare waarde. Een pro-actieve rol kun je alleen aannemen als je realtime inzicht hebt in de boekhouding van een onderneming. En om samen met de ondernemer een beslissing te nemen, heb je informatieve dashboards nodig die je volledig naar wens kunt samenstellen.

Minox biedt het platform waarop je optimaal kunt samenwerken met je klanten. Een platform dat een deel van jouw werkzaamheden automatiseert en daarmee ruimte creëert voor écht advies. Strategisch advies waarop ondernemers kunnen acteren en waarmee kansen gezien én benut worden.

Minox maakt bovendien automatisch bank verwerken mogelijk.
Lees verder

 

Wij noemen dit Accounting Connected.

Ondernemers App

Ondernemers app
WELK PAKKET PAST BIJ MIJ?

Weten welk pakket het beste bij je past?

Slim samenwerken

Elke ondernemer maakt een afweging bij het inrichten van zijn administratie: wat kan ik zelf doen en wat moet mijn accountant doen?

Deze keuze hoeft de ondernemer niet zelf te maken: met jouw ervaring als accountant kun je de ondernemer hierin adviseren.

Door rekening te houden met de boekhoudkennis van de ondernemer bepaal je samen welke werkzaamheden door wie worden uitgevoerd. Zo worden alle documenten en mutaties op tijd verwerkt en behoren de terugkerende btw-pieken tot de verleden tijd.

De 10 voordelen van Minox voor accountants

   Meer tijd voor strategisch advies en meer ruimte voor groei

  Naadloze samenwerking met ondernemers

  Boekhouden zonder pieken dankzij realtime Scan & Herken

.  Volledig Cloud based: maximale beschikbaarheid en beveiliging

  Realtime aanpasbare dashboards met managementinformatie

.  Van zzp tot productiebedrijf: Minox groeit mee

   Inclusief gebruiksvriendelijke boekhoudapp voor ondernemers

   Koppelingen met oa. banken, ERP, kassa’s en webshops

   Vaste lage prijzen zonder verrassingen achteraf

   Meer dan 650 accountants- en administratiekantoren gingen je voor

RGS Analyzer

Met de RGS Analyzer heb je als accountant de mogelijkheid om klantspecifieke dashboards met een paar klikken te creëren en te configureren. Zo kun je periodiek de belangrijkste financiële informatie bespreken met je ondernemer en hierop acteren.

RGS analyzer

Automatische factuurverwerking

Onze missie is om boekhouding 100% te automatiseren. Een belangrijk voorbeeld hiervan is de Scan & Herken functionaliteit in de ondernemersapp.

Maar automatisering betekent ook dat nieuwe leveranciers automatisch worden aangemaakt in Minox en dat de zelflerende robot weet welke journaalposten hij moet aanmaken.

Natuurlijk wil jij wel overzicht houden en eenvoudig kunnen controleren en corrigeren. Daarom zie je in Minox de inkoopfactuur direct naast de boeking.

De ondernemersapp Bizcuit

Bij elk abonnement zit de Bizcuit ondernemers app er standaard bij. Hierdoor is het eenvoudig jouw bankrekening te koppelen met Minox. Verder is het mogelijk om de ondernemers app te koppelen aan jou bijvoorbeeld HoorayHR & Loket.nl of Nmbrs. Door het scannen en automatisch herkennen van bonnen, contracten en facturen heeft de ondernemer zijn administratie piekfijn op orde. Dankzij een eigen PSD2-licentie koppelt Bizcuit met elke Nederlandse bank. Ervaar het gemak van betaling vanuit je boekhouding.

Betaalrun

Betaling staat klaar!

Controleren

Goedkeuren

Document

Features voor jou als accountant

Veel boekhoudpakketten zijn gericht op ondernemers en missen daarom de handigheden voor de accountant. Dankzij meer dan 40 jaar ervaring weten wij precies wat jij nodig hebt om de ondernemer te ontzorgen. Daarom beschik je met Minox standaard over de volgende mogelijkheden:

BEKIJK ALLE FUNCTIONALITEITEN

Pro Accountant

Gratis

Gratis

  • Voor accountant
  • Accountancy Dashboard
  • Samenwerken
  • Eigen abonnement klant
  • AuditFile
  • Spreiden / transitoria
  • BTW aangifte
  • Meer dan 80 rapporten
  • Unieke kolommenbalans

N.v.t.

Aantal administratiesN.v.t.

N.v.t.

Extra administratieN.v.t.

€ 13,50 per gebruiker

Extra Minox gebruiker€ 13,50 per gebruiker

 

 

 

Facturatie tot 100 p/j

Module €8,50

Facturatie onbeperktModule €8,50

Scan & Herken inkoop

Scan & Herken verkoop

N.v.t.

Extra BankkoppelingN.v.t.

N.v.t.

BankkoppelingN.v.t.

Automatisch bankverwerken

BTW, ICP en Suppletie

Management dashboards

Via klant

Bizcuit ondernemers appVia klant

Rapportages basis

Rapportages uitgebreid

Uitwerken kolommenbalans

Handmatig boeken

Kasboek

Werkkostenregeling

Kostenplaatsen

Budgettering

Vreemde valuta

Afletteren

Spreiden / Transitoria

Vaste journaalposten

AuditFile

Vaste activa

Koppelingen

**

Open API**

Module €17,00

OrdersModule €17,00

Module €8,50

AbonnementenModule €8,50

Module €17,00

DebiteurenbeheerModule €17,00

Module €8,50

ImportModule €8,50

Module €8,50

IncassoModule €8,50

Accountancy Dashboard

Premium support

SupportPremium support

Xtra Accountant

€ 89,95

Alles van Pro Acc +

  • Vaste Activa
  • Accountancy Dashboard
  • Scan & Herken
  • RGS Analyzer
  • Klantdashboards
  • Innovatiesessies
  • Premium support
  • 20 administraties inclusief bankkoppeling en 200 realtime document herkenningen

 

20

Aantal administraties20

€ 17,50 per bundel van 5

Extra administratie€ 17,50 per bundel van 5

€ 13,50 per gebruiker

Extra Minox gebruiker€ 13,50 per gebruiker

Incl. 10 per administratie*

'Realtime' herkenningIncl. 10 per administratie*

€0,17 per extra document

Extra documenten€0,17 per extra document

€0,38 per document

'Premium' herkenning€0,38 per document

Facturatie tot 100 p/j

Module €8,50

Facturatie onbeperktModule €8,50

Scan & Herken inkoop

Scan & Herken verkoop

€1,99 per bankrekening

Extra Bankkoppeling€1,99 per bankrekening

Bankkoppeling

Automatisch bankverwerken

BTW, ICP en Suppletie

Management dashboards

Onbeperkt

Bizcuit ondernemers appOnbeperkt

Rapportages basis

Rapportages uitgebreid

 

Handmatig boeken

Kasboek

Werkkostenregeling

Kostenplaatsen

Budgettering

Vreemde valuta

Afletteren

Spreiden / Transitoria

Vaste journaalposten

AuditFile

Vaste activa

**

Koppelingen**

Open API

Module €17,00

OrdersModule €17,00

Module €8,50

AbonnementenModule €8,50

Module €17,00

DebiteurenbeheerModule €17,00

Module €8,50

ImportModule €8,50

Module €8,50

IncassoModule €8,50

Accountancy Dashboard

Altijd premium support!

SupportAltijd premium support!
DIRECT BESTELLEN

*) Vrij te gebruiken over alle administraties

TOON VOLLEDIGE LIJST

*) Te gebruiken over alle administraties heen