Boekhoudsoftware voor accountants
Boekhoudsoftware voor accountants
Efficiënt administraties verwerken voor een vaste lage prijs
Accountancy verandert. Het werk van een accountant bestaat niet meer uit simpelweg bonnen invoeren en betalingen boeken: ondernemers willen pro-actief advies over kansen en deze zo goed mogelijk benutten. Aan jou als accountant de taak om samen met je klanten deze verandering vorm te geven.
“30% tijdbesparing per administratie”
In deze manier van werken is goede boekhoudsoftware van onschatbare waarde. Een pro-actieve rol kun je alleen aannemen als je realtime inzicht hebt in de boekhouding van een onderneming. En om samen met de ondernemer een beslissing te nemen, heb je informatieve dashboards nodig die je volledig naar wens kunt samenstellen.
Minox biedt het platform waarop je optimaal kunt samenwerken met je klanten. Een platform dat een deel van jouw werkzaamheden automatiseert en daarmee ruimte creëert voor écht advies. Strategisch advies waarop ondernemers kunnen acteren en waarmee kansen gezien én benut worden.
Minox maakt bovendien automatisch bank verwerken mogelijk.
Lees verder
Wij noemen dit Accounting Connected.
Ondernemers App
Weten welk pakket het beste bij je past?
Slim samenwerken
Elke ondernemer maakt een afweging bij het inrichten van zijn administratie: wat kan ik zelf doen en wat moet mijn accountant doen?
Deze keuze hoeft de ondernemer niet zelf te maken: met jouw ervaring als accountant kun je de ondernemer hierin adviseren.
Door rekening te houden met de boekhoudkennis van de ondernemer bepaal je samen welke werkzaamheden door wie worden uitgevoerd. Zo worden alle documenten en mutaties op tijd verwerkt en behoren de terugkerende btw-pieken tot de verleden tijd.
De 10 voordelen van Minox voor accountants
Meer tijd voor strategisch advies en meer ruimte voor groei
Naadloze samenwerking met ondernemers
Boekhouden zonder pieken dankzij realtime Scan & Herken
. Volledig Cloud based: maximale beschikbaarheid en beveiliging
Realtime aanpasbare dashboards met managementinformatie
. Van zzp tot productiebedrijf: Minox groeit mee
Inclusief gebruiksvriendelijke boekhoudapp voor ondernemers
Koppelingen met oa. banken, ERP, kassa’s en webshops
Vaste lage prijzen zonder verrassingen achteraf
Meer dan 650 accountants- en administratiekantoren gingen je voor
RGS Analyzer
Met de RGS Analyzer heb je als accountant de mogelijkheid om klantspecifieke dashboards met een paar klikken te creëren en te configureren. Zo kun je periodiek de belangrijkste financiële informatie bespreken met je ondernemer en hierop acteren.
Automatische factuurverwerking
Onze missie is om boekhouding 100% te automatiseren. Een belangrijk voorbeeld hiervan is de Scan & Herken functionaliteit in de ondernemersapp.
Maar automatisering betekent ook dat nieuwe leveranciers automatisch worden aangemaakt in Minox en dat de zelflerende robot weet welke journaalposten hij moet aanmaken.
Natuurlijk wil jij wel overzicht houden en eenvoudig kunnen controleren en corrigeren. Daarom zie je in Minox de inkoopfactuur direct naast de boeking.
De ondernemersapp Bizcuit
Bij elk abonnement zit de Bizcuit ondernemers app er standaard bij. Hierdoor is het eenvoudig jouw bankrekening te koppelen met Minox. Verder is het mogelijk om de ondernemers app te koppelen aan jou bijvoorbeeld HoorayHR & Loket.nl of Nmbrs. Door het scannen en automatisch herkennen van bonnen, contracten en facturen heeft de ondernemer zijn administratie piekfijn op orde. Dankzij een eigen PSD2-licentie koppelt Bizcuit met elke Nederlandse bank. Ervaar het gemak van betaling vanuit je boekhouding.
Betaalrun
Betaling staat klaar!
Controleren
Goedkeuren
Document
Features voor jou als accountant
Veel boekhoudpakketten zijn gericht op ondernemers en missen daarom de handigheden voor de accountant. Dankzij meer dan 40 jaar ervaring weten wij precies wat jij nodig hebt om de ondernemer te ontzorgen. Daarom beschik je met Minox standaard over de volgende mogelijkheden:
*) Te gebruiken over alle administraties heen