Boekhoudprogramma voor zzp'ers
Boekhoudprogramma voor zzp'ers
Efficiënt online boekhouden voor een vaste lage prijs
Als zzp’er heb je wel andere zaken aan je hoofd dan je boekhouding. Je wilt niets liever dan ondernemen en zelf je geld verdienen, maar dan wel met zo min mogelijk administratie. Minox begrijpt dat en maakt daarom boekhoudprogramma waarbij boekhouden verleden tijd is.
Klinkt dat onlogisch? Misschien wel. Natuurlijk is er altijd input van jou als zzp’er nodig om een boekhouding te kunnen voeren. We weten immers niet hoeveel uur je voor welke klant hebt gewerkt of welke uitgaven je deze maand hebt gedaan.
Met onze software doen we er echter alles aan om zo veel mogelijk te automatiseren. Het registreren van uren en het scannen van je bonnen is dus ook echt het enige wat wij nog van je nodig hebben. Je kunt vervolgens direct vanuit je administratie de facturen versturen en de betalingen uitvoeren.
Zo is je administratie op orde en heeft je accountant elk moment inzicht in je zakelijke financiën. Dit zorgt ervoor dat jij je tijd kan besteden aan ondernemen.
Ben je benieuwd welke oplossing het best bij jou past? Doe dan onze gratis keuzehulp!
Weten welk pakket het beste bij je past?
Tijd besparen met online boekhouden voor elke zzp’er
Wij geloven in boekhoudsoftware waar elke zzp’er blij van wordt. Software die je helpt om tijd te besparen, waardoor je cijfers actueel zijn. Door slim samen te werken met je administratiekantoor houd jij tijd over voor ondernemen!
De 7 voordelen van Minox voor de zzp’er
Facturen online versturen
Sneller betaald krijgen door slimme betaallink
Bonnen en facturen realtime scannen en verwerken
Direct betalen vanuit je boekhouding
Altijd inzicht in de cijfers
In de Cloud, altijd en overal beschikbaar
Vaste lage prijs
Je administratie anno 2023
Boekhouden met een schoenendoos vol bonnen en een ingewikkeld Exceldocument is verleden tijd.
Als zzp’er wil je jouw volledige administratie in één app kunnen beheren: van het scannen van bonnetjes tot aan het versturen van een herinnering met betaallink. Met Minox kun je al deze acties met één klik uitvoeren.
Facturen en offertes
Dat je klanten een factuur ontvangen is vanzelfsprekend. Facturen maak je in Minox daarom snel en eenvoudig in jouw huisstijl. Heb je eerst een offerte nodig, dan is deze zo gemaakt.
Klanten kunnen facturen direct betalen via Ideal of creditcard via de slimme betaallink. Onderzoek wijst uit dat facturen hiermee tot wel drie keer sneller betaald worden.
Digitaal werken met Bizcuit
Als zzp’er maak je regelmatig kosten onderweg. Bijvoorbeeld bij een lunchafspraak in dat nieuwe hippe koffietentje vlakbij je kantoor.
Dankzij Bizcuit, de koppelde businessapp die 100% compatibel is, kun je de bonnetjes eenvoudig scannen en wordt de kostenpost automatisch in je administratie verwerkt. Zo heb je altijd al je documenten op één plek, kom je niet meer thuis met een laptoptas vol bonnetjes én voldoe je direct aan de bewaarplicht.
Makkelijker kunnen we het niet maken.
Betalen vanuit je boekhouding
Om te zorgen dat je administratie nog sneller op orde is, is businessapp Bizcuit voorzien van échte bankenkoppelingen.
Krijg je een factuur binnen? Dan betaal je het openstaande bedrag direct vanuit de app – zonder tussenkomst van internetbankieren.
Dankzij de bankenkoppeling worden betalingen automatisch tegen de juiste facturen afgeboekt en heb jij altijd je administratie op orde.
Controleren
Goedkeuren
Betalen
Features voor de professional
Natuurlijk zijn er tientallen andere boekhoudoplossingen voor freelancers beschikbaar. Deze oplossingen hebben echter vaak één ding gemeen: ze missen uitgebreide functionaliteiten voor de professional.
Dankzij meer dan 35 jaar ervaring weten wij precies wat jij en je accountant nodig hebben. Daarom beschik je met Minox standaard over de volgende mogelijkheden:
-
Accountants Connected
-
Administratie- en accountantskantoren